.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب رتبه نخست پست بانک مازندران در کشور
پست بانک مازندران رتبه اول را در بین پست بانک‌های کشور کسب کرد.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، در حاشیه مراسم تجلیل از عملکرد مجموعه پست بانک استان گفت: با تلاش مدیریت و کارکنان پست بانک در مازندران این مجموعه موفق به کسب رتبه برتر در بین استان‌های کشور شد که شایسته تقدیر است.

او افزود:همچنین پست بانک ایران با تلاش همکاران در استان‌هایی نظیر مازندران در بین دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت در جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۹ به رتبه برتر نائل آمد.

فلاح گفت:این بانک در زمینه شاخص‌های امور بانکی جز برترین‌ها در توسعه ارائه خدمات بود که بخش اعظم این خدمات در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته ارائه شد.

او افزود: امروزه به دلائل مختلف افکار عمومی با بانک‌ها احساس قرابت ندارند، در صورتیکه پست بانک با شیوه توسعه خرده بانکداری با همکاری شهروندان در دورترین مناطق کشور توانسته فاصله خود با سایر بانک‌ها و موسسات مالی را نشان دهد.

فلاح با اشاره به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در روستا‌ها از سوی پست بانک، گفت: این نهاد توانسته بعنوان پل ارتباطی بین هموطنان و حاکمیت عمل کند و بر سرمایه‌های اجتماعی نظام بیافزاید.

او افزود: پست بانک همچنین نقش موثری در رونق کسب و کار‌های حوزه فناوری با اعطای تسهیلات مناسب داشته است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: شاهد بودیم پست بانک استان با وجود شیوع ویروس کرونا، بدون وقفه به هم استانی‌های عزیز خدمت رسانی کرده و با اتصال دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی به شبکه شتاب، خدمات متنوع و نوینی را در حوزه بانکداری الکترونیکی جهت دسترسی ساکنان روستا‌ها به صورت آنلاین فراهم کرده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.